donderdag 15 januari 2009

prijsuitreiking seizoen 2008

Op zaterdag 16 januari 2009 zal in het clubhuis van ZSC Broechem het doek vallen over seizoen 2008. Met de prijsuitreiking voor alle categorieën en aansluitend een feestje tot in de vroege uurtjes hierbij zijn jullie allen uitgenodigd.

Met deze zal ik het bloggen terug meer ter harte nemen zodat jullie van alle nieuwtjes op de hoogte blijven.

Enkel de mist die er nog steeds bioven het T293 gebeuren hangt is ook voor mij nog veel te dik.
Wat ik wel weet is dat dit alles buiten de wil van Tommy om is hij loopt er ook gefrustreerd bij.

Hopend op snel en goed nieuws wens ik jullie tevens nog een windrijk en geslaagd 2009


grtzs pat
wie met vragen zit kan er steeds mee bij mij terecht dan zal ik trachten er zo vlug mogelijk een pasklaar antwoord op te vinden.

1 opmerking:

Unknown zei

Patrick,

onze beste wensen voor het nieuwe jaar. Zet de verwarming maar op vanavond; ooit zal die mist optrekken en dan zien we wel hoe het landschap er bij ligt. Aan alle liefhebbers een goede wind en behouden vaart voor 2009 toegewenst.

Martin van de M-Familie