maandag 13 april 2009

Imkes verhaal

Sinds gisteren is de wedstrijd begonnen.
De eerste dag van de wedstrijd had ik s’ochtends super véél stress!
De jongens en de meisjes U17 begonnen eerst met 2 manches back to back, dan kregen ze een uur pauze. Terwijl de U17s finishte vertrok ik samen met de U15(mijn groep), open klasse en de longboards.
Er was wel wat wind waardoor ik mijn 6.8m² niet kon houden, dus heb ik toen mijn 5.8m² genomen.
Maar ook al was het met mijn 5.2 het was echt zalig!
Het parcours was een innerloop of een outerloop, ik heb altijd een outerloop gevaren.
De 2de dag was er wat minder wind maar toch nog altijd een goed planeer windje!
Met de laatste manche van die dag heb ik een grote fout gemaakt, ik had mijn 5.2 genomen in plaats van mijn 6.8 waardoor ik ni snel genoeg ging.
Maar ik moet toegeven deze 2 dagen hebben er nu al voor gezorgd dat ik uitgeteld in de zetel zit pff!
Maar de volgende dagen van het EK zie ik al volledig zitten!
Imke De Bruyn
Zondag 12/04/09

Geen opmerkingen: